22 серпня відбувся фінальний етап Олімпіади Професійної майстерності консультантів з сервісу дилерської мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна", в якому взяли участь 10 кращих співробітників офіційних дилерських центрів Hyundai. Переможцем Олімпіади став фахівець дилерського центру "Автопланета Плюс" (Херсон) Дмитро Капустін, який представить Україну на на Першому Міжнародному Чемпіонаті фахівців Hyundai по роботі з клієнтами  у Південній Кореї.

У першому етапі Олімпіади, який відбувся з 1 по 14 серпня в форматі онлайн-тестування, взяли участь 80 фахівців дилерських центрів Hyundai. В результаті тестування були визначені десять найсильніших консультантів, які вийшли у фінальний етап Олімпіади.

  

21-22 серпня десятка фіналістів демонструвала свої навички та вміння під час письмового тестування, співбесіди та рольової гри, в ході якої відтворювався реальний процес роботи консультанта по сервісу з клієнтами. У ролі клієнтів виступали незалежні експерти, які оцінювали майстерність учасників конкурсу за кількома параметрами.

 

Переможцем Олімпіади став фахівець дилерського центру "Автопланета Плюс" (Херсон) Дмитро Капустін. Він, разом з переможцем Олімпіади 2017 року Ігорем Матусом, фахівцем дилерського центру "Алекс Восток" (Краматорськ), представить Україну на Першому Міжнародному Чемпіонаті фахівців Hyundai по роботі з клієнтами у Південній Кореї у листопаді 2018 року. Друге місце зайняв консультант по сервісу дилерського центру "Автотрейдінг Одеса" Олександр Репинский, а третє - співробітник дилерського центру "Алекс Восток" (Краматорськ) Олександр Кадурін.

"Ми вдячні усім співробітникам дилерських центрів, які взяли участь в Олімпіаді і продемонстрували високий рівень майстерності. Ми пишаємося, що в офіційних дилерських центрах Hyundai працюють справжні професіонали своєї справи. Сподіваємося, що наші фахівці, Дмитро Капустін та Ігор Матус, гідно представлять Україну на Першому Міжнародному Чемпіонаті фахівців Hyundai по роботі з клієнтами у Південній Кореї ", - сказав Сергій Топорков, директор з сервісу "Хюндай Мотор Україна".

Варто відзначити, що консультанти з сервісу "Хюндай Мотор Україна" постійно беруть участь в Міжнародному Чемпіонаті фахівців Hyundai по роботі з клієнтами, який проводиться кожні два роки, починаючи з 2012 року. На цих змаганнях представники дилерських центрів з України домоглися значних успіхів, підтверджуючи свій високий професійний рівень.

Досягнення представників "Хюндай Мотор Україна" на Міжнародних Чемпіонатах фахівців Hyundai по роботі з клієнтами

2012 рік: Артем Мітін, "Імперіал Авто" (Донецьк), золотий призер I Олімпіади Професійної майстерності консультантів з сервісу дилерської мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна". Досягнення: нагорода за найкращі знання в своїй справі на Міжнародному Чемпіонаті фахівців Hyundai по роботі з клієнтами.

2014 рік: Євгенія Абаляева, "Базис Авто" (Одеса), золотий призер II Олімпіади Професійної майстерності консультантів з сервісу дилерської мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна". Досягнення: нагорода за найкращі знання в своїй справі на Міжнародному Чемпіонаті фахівців Hyundai по роботі з клієнтами.

Олександр Стоволос, "Богдан-Авто Суми" (Суми), золотий призер III Олімпіади Професійної майстерності консультантів з сервісу дилерської мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна". Досягнення: увійшов до ТОП 20 кращих консультантів сервісу в світі, за що отримав відповідну нагороду.

2016 рік: Микола Мушенок, "Автоберег" (Київ), золотий призер IV Олімпіади Професійної майстерності консультантів по сервісу дилерської мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна". Досягнення: срібний призер Міжнародного Чемпіонату фахівців Hyundai по роботі з клієнтами в секції "письмовий тест".

Христина Буц, "Базис Авто" (Одеса), золотий призер V Олімпіади Професійної майстерності консультантів по сервісу дилерської мережі ТОВ "Хюндай Мотор Україна". Досягнення: увійшла до ТОП 20 кращих консультантів по сервісу в світі, за що отримала відповідну нагороду.